Končno zopet SMAR akcija v domačih hribih. Foto: Žiga Oražem

sreda, 17. oktober 2018

SMAR-ovci končno spet v domačih stenah

V petek, 7. septembra 2018, smo se zvečer dobili pred žal zaprtim Domom planincev v Logarski dolini. Od tam smo skupaj odšli proti Koči na Klemenči jami. Plan za naslednja dva dni je bil spoznati ter plezati v stenah okoli koče. Žal je vreme ugasnilo marsikatero željo.

Trajanje: 7.-9. september 2018
Lokacija: Klemenča jama
Udeleženci:  Andrej Jež (vodja), Žiga Oražem, Matija Volontar

ka_pzs_smar_klemenca_jama_2018_foto_ziga_orazem__2_

Ponoči je deževalo in ker je bila stena Ojstrice zjutraj popolnoma zamočena, smo se odločili da gremo pogledat steno Škarij. Tam smo preplezali deloma mokri Florjančičev steber, ki se po naravnih in včasih tudi krušljivih prehodih vije čez celotno steno. Vreme je bilo tokrat zelo spremenljivo - od sonca pa do dežja, tako da je kar popestrilo plezanje. Proti večeru smo se vrnili nazaj na kočo, kjer je tekla debata za naslednji dan.

V nedeljo smo se odpravili proti steni Ut. Steno smo si dodobra ogledali, saj s svojo razgibanostjo, kljub nizki višini, kar privablja plezalca. Pa še verjetnost da boš tam v samoti je zagotovljena. Odločili smo se za kratko in lahko smer Presenečenje z Daretovo varjanto. Po vzponu smo hitro sestopili v dolino. Ter vsak za svojim delom naprej.

Plezali smo:

• Ute, Presenečenje z Daretovo varjanto, V+, 200 m
  • Škarje, Florjančičev steber, VI+, 270 m

ka_pzs_smar_klemenca_jama_2018_foto_andrej_jez

Vtisi:

• Matija Volontar: Po dolgem času smo spet skupaj plezali v slovenskih hribih, kar je pri meni vzbudilo posebno vzdušje. Po vsej plezariji v tujih deželah sem na tej akciji prišel do spoznanja, da premalo plezamo v domačih hribih. Med plezanjem v Škarjah smo tako prvih nekaj raztežajev samo debelo gledali. A to podrtijo brez varovanja bomo plezali? Nekaj dežja in posledično mokre skale ter nevplezanosti so faktorji, ki so pripomogli k temu, da smo dan zaključili z nasmehom.

• Žiga Oražem: Kljub mokri skali ter rahlemu dežju smo se odločili za plezanje, odločitev je bila prava, avantura zagotovljena. Plezali smo v Škarjah in Utah. Smeri je veliko in so primerne za vsakogar. Gostoljubje na Klemenči jami je neverjetno in je vredno obiska. Zagotovo se še vrnem.

• Andrej Jež: Zanimivo je spoznanje, da so ti domači hribi že malo postali tuji. Lepo je po dolgem času spet plezati kakšen krušljiv odsek smeri, kjer bemtiš, da je varovanje za en drek. Sicer pa smo preživeli lep vikend v dobri družbi.