Fitz Roy 2011

Argentina
Trajanje: 07.02.2011 - 01.03.2011

Vodja: Matjaž Dušič

Člani: Matjaž Dušič in Lovro Vršnik (oba Zgornjesavinjski alpinistični klub Rinka)

Fitz Roy:
Mate, Porro y Todo lo Demas (900m,6c) + Casaroto (500m, 6b+/A0)
www.pataclimb.com
Matjaz Dusic, Lovro Vrsnik

7.2.2011
Ponedelkovega jutra se je napravilo vreme, zato smo se odpravili na pustolovscino. Matjaz, Lovro in Tanja smo se odpravili na bivak
Piedra Negra. Tam smo si postavili sotor, napravili fajn makarone in cakali na dan 1.
Poročilo:
Fitz Roy:
Mate, Porro y Todo lo Demas (900m,6c) + Casaroto (500m, 6b+/A0)
www.pataclimb.com
Matjaz Dusic, Lovro Vrsnik

7.2.2011

8.2.2011
Ob 6 zjutraj smo sli na prelaz Cuadrado. Od tu dalje sva pot nadaljevala sama brez Tanje. Potrebovala sva se 4h do vstopa v smer, kjer je
ze bila ena naveza Svedov pred nama. V smeri sva bila ze 2 tedna prej ampak sva morala obracati, ker je bilo prevec snegu in leda v pokah. No sedaj je bila super plezarija.
Cel cas kot, po katerem so se vile razne poci (900m poke). Plezarija je bila vecino casa konstantna med 6b do 6c+. Po 13. raztezajih sva prispela na polico in
si tam uredila bivak.

9.2.2011
Ocitno sva doma pozabila zapreti Windovse ker je tako pihalo. Ob 8. zjutraj sva nadaljevala s plezanjem. Po 6 raztezajih sva dosegla vrh
Goreta Pilarja kjer se konca smer Mate, Porro y Todo lo Demas. Opravila dva krajsa spusta do sedla. S sedla sva nadaljevala vzpon po Casarottejevi smeri do vrha.
Po 6 raztezajih Casarotta so se tezavnosti umirile. Tako sva vrh dosegla ob 21:30 uri, kjer sva srecala se nekaj navez iz smeri Franco Argentina.
Po kratkem oddihu na vrhu sva pricela s sestopom po Franco Argentini.

10.2.2011
Po vseh spustih ob vrvi in zapletih sma bila ob 7:00h na sneziscu La Silla. Od tam sestopila do Brecha de los Italianas in opravila se 5 spustov. Nato sva
po ledeniku preko prelaza Guillaumet prispela nazaj na Piedra Negro. Ob 12:00h sva bila nazaj pri sotoru, kjer je sledilo 3 urno spanje. Potem sta nama prisli na
pomoc Tanja in Maja za transport opreme. Skupaj smo nadaljevali pot preko Piedra del Fraile v Chalten. Ob 23:30h zakljucili vzpon ob pivu:D.

Opombe:
Smer Mate, Porro y Todo lo Demas je do sedaj imela 5-6 ponovitev od leta 2008. Sva prva, ki sva to smer povezala z Casarrotojevo smerjo do vrha Fitz Roya.
Drugi dan plezanja sva Svedsko navezo prehitela. Ko sva bila ze v tretjem raztezaju Casarrota sva jih se zadnjic videla na vrhu
Gorreta pilarja. Verjetno sta obracala. Prva dva raztezaja Casarota sta bila precej ledena, snezena, vetrovna, mokra,...